Psikoterapist Dr.Hüseyin DOĞAN
Güvenilir, Çözüm Odaklı Yaklaşım
Kişiye Özelleştirilmiş Terapi Yaklaşımı

ANKARA PSİKOLOG HİZMETLERİ

Eğer Ankara’da Depresyon Tedavisi için Psikolog arayışı içerisindeyseniz  doğru adrestesiniz.

Psikolojik Destek Hizmetleri

18 YILLIK TECRÜBESİ İLE PSİKOTERAPİST DR.  HÜSEYİN DOĞAN KAYGI,  PANİK ATAK,  OKB, DEPRESYON,  FOBİ, SOSYAL ANKSİYETE VE KİŞİLİK SORUNLARINIZ İÇİN ETKİLİ ÇÖZÜMLER ÜRETİYOR...

PSİKOLOJİK DESTEK ALMAK İÇİN GEÇ DEĞİL!

ANKARA PSİKOLOG ARAYIŞINIZDA SORUNLARINIZA ÇÖZÜMLER SUNMAK İÇİN YANINIZDAYIZ.

YENİ  BİR BAŞLANGIÇ YAPMAK İÇİN BUGÜN KENDİNİZE BİR ŞANS TANIYIN.

Sosyal Fobi Tedavi

Sosyal Fobi bireyin başkaları tarafından yargılanabileceği kaygısını taşıdığı toplumsal ortamlarda mahcup ya da rezil olacağı düşüncesi ve bu konuda belirgin ve sürekli korkusunun olduğu bir kaygı bozukluğudur. Kişiler başkalarıyla etkileşimde bulunmalarını gerektiren ya da bir eylemi başkalarının yanında yapmaları gereken durumlardan korkarlar ve bunlardan olabildiğince kaçınmaya çalışırlar. Sosyal Kaygı bazı ilaçlarla kontrol altına alınabilse de Sosyal kaygı tedavisi ve çözümü psikoterapi yöntemidir. Kalabalık önünde konuşmaktan çekiniyor ve ciddi derecede kaygı duyuyorsanız Sosyal Fobi Tedavisi için psikolojik yardım almak için doğru adrestesiniz. Sosyal Fobi Tedavisinde Virtual Reality (VR)- Sanal Gerçeklik, EMDR Terapisi ve Bilişsel Davranışçı Terapi yöntemi ile bütünleştirilmiş bir tedavi yaklaşımı uyguluyoruz.

OKB Tedavisi

Obsesif kompulsif bozukluk  OKB-daha sıklıkla bilinen adıyla takıntı hastalığı-; mantık dışı olduğu bilindiği halde istemsiz şekilde tekrar tekrar akla gelen ve zihinden uzaklaştırılamayan düşünceler (obsesyonlar) ile bu düşünceleri zihinden uzaklaştırmak ya da düşüncelerin verdiği sıkıntıyı azaltmak adına tekrar tekrar yapmak zorunda hissedilen eylemleri (kompülsiyonlar) ya da kaçınma davranışlarını tanımlamaktadır. Eğer sizin de takıntılarınız var ve nasıl kurtulabilirim? diyorsanız. Psikolojik Destek almak için doğru yerdesiniz. Takıntı Hastalığının Kesin Çözümü psikoterapi yöntemi olduğu için Ankara Psikolog arayışınızda etkili ve ciddi sonuçlar üreten bir profesyonel psikolojik yardım hizmeti anlayışıyla yanınızdayız.

ANKARA PANİK ATAK TEDAVİSİ

Panik Atak Tedavisi

Beklenmedik bir anda, herhangi bir yerde ortaya çıkabilen; yoğun kaygı, bunaltı, korku karışımı bir durum yaşıyorsanız. Kötü bir şey olacağı veya aklınızı kaybedecek ya da öleceğinizi hissediyorsanız. Panik atak krizi geçiriyor olabilirsiniz. “Panik atağım var ne yapmalıyım?” diyorsanız doğru adrestesiniz. Ankara panik tedavisi konusunda ilaçsız Panik atak belirtilerinden kurtulmak ve panik atak tedavisi için en etkili ve kalıcı tedavi psikoterapi yöntemi ile kaygılarınıza ve panik atağınıza bir son verebilirsiniz. Detaylı bilgi için sitedeki iletişimden adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

Kişilik Bozuklukları

Kişilik bozuklukları uzun dönemli, şiddetli ve dirençli düşünce ve davranış kalıplarıyla karakterize olmuş zihinsel bozukluklar sınıfıdır.Kişilik bozukluğu olan kişiler gerçekleri çok farklı algılamakta ve sorunun kendi bakış açısında olduğunu fark edememektedir. Kişilik bozukluğu tedavi edilmezse iş, ilişki ve sosyal ve günlük yaşamı oldukça kötü etkileyebilmektedir. Paranoid Kişilik, Şizoid Kişilik, Narsist Kişilik, Bağımlı Kişilik, Kaçıngan Kişiliik, Bipolar Kişilik, Borderline Kişilik, Obsesif Kişilik gibi kişilik bozukluklarının tedavisi için psikodinamik yönelimli psikoterapi yöntemi ile sorunlarınıza çözüm üretiyoruz.

Travma Terapisi

Aniden ve beklenmedik bir şekilde gelişen, günlük rutin işleyişi bozan, dehşet, kaygı ve panik yaratan, kişinin anlamlandırma süreçlerini bozan olaylar, travmatik yaşantılar olarak tanımlanabilir. Eğer bir olay; kişinin yaşamını, vücut bütünlüğü ve mahremiyetini, sevdiklerinni, inanç sistemini tehdit ediyorsa bu olaylar kişi için travmatik birer yaşantı olarak algılanır. Yaşanan bir trafik kazası, doğal afet, deprem ya da sel, taciz, cinsel istismar, aldatılma, fiziksel ya da duygusal şiddet, hapishaneye düşme, işkence, anne ya da babanın duygusal olarak uzak oması, reddedilme travmaya örnek oluşturabilir.  Travma tedavisi aynı zamanda mağdur olma, sevilen birinin kaybı, iş kaybı,  kriz durumlarında da uygulanan bir tedavi şeklidir. Travma tedavisi için en etkili çözüm EMDR terapisidir.

SUNULAN DİĞER PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

Ankara Psikolog